Performance

[one_half]

Resultaat staat centraal

Balans creëren tussen lange termijn merkenbouw en korte termijn direct marketing is de doelstelling van Media Eye.
Reclame campagnes moeten de juiste balans zoeken tussen lange termijn investeringen in merkopbouw in massamedia en korte termijn direct marketing activiteiten om sales te stimuleren. Lange termijn investeringen in reclame (3+ jaren) levert een dubbele winst op in vergelijking met een korte termijn aanpak (korter dan 1 jaar). Juist de combinatie van beiden levert nog hogere omzetten. Op zijn minst 60% van het budget moet geïnvesteerd worden in merkopbouw in massamedia, terwijl de rest uitgegeven kan worden aan korte termijn merkactivatie. Met dat laatste wordt er een respons mechanisme gecreëerd, waarmee de winst op basis van de merkopbouw geoogst kan worden.

[button link=”/contact” style=”red” align=”left”]Graag in gesprek over onze Visie?[/button]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half_last]

Creatief en Innovatief

Creatieve reclames voor een doegerichte demografische omvang zijn essentieel. Emoties zijn zeer effectief en belevenis levert meer omzet. Naast omzet is moet een campagne leiden naar het ultieme marketingtool enwel mond-op-mond-reclame. Van iedere van emotionele campagnes is het effect hiervan ruim twee maal beter dan die van rationele campagnes. Creatieve reclames zijn het meest effectief maar zelfs de meest creatieve aanpak zal falen wanneer de media-mix niet breed genoeg is, geen verlinkingen omvat en er niet op langere termijn geëvalueerd wordt.

Doelgroep Analyse

De basis van een goede reclame-campagne is het in kaart brengen van de beslissers van uw doelgroep en op welke mediakanalen die zich bewegen.

Creatieve Ideeën

Tegenwoordig is creatief opvallen en aandacht een noodzakelijk kwaad en is out-of-the-box denken een must voor een effectieve boodschap.

Uw Visie & Misie

Elke vorm van communicatie moet ten alle tijden toetsbaar zijn aan de kaders van uw missie en visie, waardoor de merkbelevenis gelijk blijft.

Demografische Inzet

Vaak worden campagnes zo ingepland op de hoeveelheid seconden of millimeter men krijgt voor het geld, maar meer blijkt vaak niet effectiever te zijn.

Omni-mediaal

De inzet van alle media; print, traditionele media en vaak ook online media, zonder dat deze tot actie of beweging naar een ander communicatiekanaal leiden.
Vaak gebruikt men de term crossmediaal, terwijl men omnimediaal bedoelt.

Multi-mediaal

Multi-mediaal is de verlinking van een traditioneel media, met een online medium. Veelal gebruikt men hiervoor een social medium-platform zoals Facebook.
Doel is veelal het vergroten van de constante contanten en merkvolgers.

Cross-mediaal

Call-to-action is het toverwoord bij het crossmediaal inzetten van je media. De communicatie in de verschillende kanalen is met elkaar verlinkt en heeft ten doel een actie van het contact te genereren. Hierbij moet je denken aan een e-mailadres, een like, etc.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *